Камелия - Манастир


Любов моя, къде ли си сега,
да видиш как изглеждам.
Твоята любов ме убива, докрая, докрая.
А беше страшна любов, до костите ни стигна,
не можех да мигна, болеше ме.

Но все за теб живях, за теб готова бях,
на много срам и на много грях.

Припев:
Ела и виж сега остатъка от мен,
с шепа хапчета започва моя ден.
Ела ме виж сега, ще се изплашиш знай,
след теб отрязах косата си докрай.
Ела и виж сега остатъка от мен,
с шепа хапчета завършва моя ден.
Боли ме тялото, душата няма мир,
заради тебе отивам в манастир.
Накрая на света, от теб да се спася,
да не обичам никога.

А твоите груби ръце, правеха ме щастлива,
изглеждах красива, вече не
Днес от красивата не виждам ни следа,
от на ръба на лудостта.

Припев:
Ела и виж сега остатъка от мен,
с шепа хапчета започва моя ден.
Ела ме виж сега, ще се изплашиш знай,
след теб отрязах косата си докрай.
Ела и виж сега остатъка от мен,
с шепа хапчета завършва моя ден.
Боли ме тялото, душата няма мир,
заради тебе отивам в манастир.
Накрая на света, от теб да се спася,
да не обичам никога.

Няма коментари:

Публикуване на коментар