хахаха

Eдин човек влиза в някаква тоалетна. Сяда на седалката и чува глас:
- Здрасти!
- Здрасти! - отговорил неуверено.
- Как си?
- Добре съм...
- Какво правиш?!?
- Ами... опитвам се да се изсера... - отговорил малко смутено
- Айде, ще те оставям, че един тъпанар от съседната тоалетна ми отговаря, после ще ти звънна. .
______________________________________________________________________________


Селянин имал много свине. Един ден дошъл инспектор и го попитал:
- С какво храните свинете?
- Ами, като има царевица с царевица, иначе с отпадъци. Защо?
- Аз съм от Асоциацията за защита на животните. Не ги храните както трябва - те не трябва да ядат отпадъци. - И го глобил.
След два дни дошъл друг и го попитал с какво храни свинете.
- Ами, със сьомга, с хайвер, със скариди. Защо? - попитал селянинът.
- Аз съм от ООН. Не може, когато милиони хора измират от глад, да храните свинете с деликатеси. - Също го глобил. След дни дошъл трети и попитал с какво храни свинете.
- Ами, аз не ги храня - давам им по 4 лева на ден да си купят каквото им се яде - отговорил ядосано селянинъ

______________________________________________________________________________

– Мамо,мене щъркелът ли ме е донесъл?
– Дааа...На мама слънчицето.
– Ма мамо,мамо,моят рожден ден е през декември?!?През зимата няма шъркели?!?
– Тогава беше топла зимата злато мое.
– Мамо,мамо!А щъркала кой го ебе ???
– Я да си миеш зъбите и да лягаш!Късно е вече за въпроси!