вицове

Две блондинки си приказват:
- Вчера ходих да ми правят тест за бременност.
- И какво, трудни ли бяха въпросите?

_______________________________

Женски феминистки сбор. Става германката и казва:
- Аз като се ожених за моя Ханс и му казах в прав текст: "Виж какво, от днес нататък ти ще готвиш". Прибирам се първия ден - нищо не виждам. Прибирам се втория ден - нищо не виждам. Прибирам се на третия - гледам - сготвил.
Става италианката:
- А аз като се ожених за моя Паоло и му казах в прав текст: "Виж какво, от днес нататък ти ще чистиш, аз няма да се занимавам". Прибирам се първия ден - нищо не виждам. Прибирам се втория ден - нищо не виждам. Прибирам се на третия - гледам - изчистил.
Става перничанката:
- А аз като се ожених за моя Геуе и му викам: "От днес нататък ти ще готвиш и чистиш, аз нема да си мърдам пръсто". Прибирам се първия ден - нищо не виждам. Прибирам се втория ден - нищо не виждам. На третия уееееко прогуеднах с едното око".