Изнасилиха ни на плажа


Преди време вярвах, че всички хора са открити и добронамерени. След завършване на гимназията с приятелката ми Мила отидохме в Ахтопол на море. Наехме си квартира и още първия ден се запознахме с две момчета на плажа.
Започнаха да ни свалят по най-баналния начин, но ние искахме точно това. И двете се бяхме скарали с гаджетата си. Първите дни само се закачахме и разменяхме пиперливи думи. Вечер ходехме по дискотеки и някак естествено Мила се сближи с Тошо, а аз с Янко. Дори в една и съща вечер преспахме с тях.
На другия ден вече си бяхме истински двойки. Никога не сме и допускали, че крият нещо от нас. Вечерта ни поканиха на купон. Напазарувахме ядене, пиене и тръгнахме. Там ни чакаше вече развеселена компания. След няколко часа яка пиячка всички бяха направили главите. Някои пушеха трева. Аз не мога да я понасям - само като помириша, и ми се повръща.
Янко за разлика от другите беше трезвен Прегърна ме и ме поведе към дюните. Започнахме да се целуваме, но се появи едно момче от групата. Приятелят ми се отдръпна от мен и тръгна към морето, а другият седна до мен на пясъка. Изведнъж започна да ме опипва. Опитах се да го отблъсна, но той здраво ме заклещи с ръце и само след минути се намести между бедрата ми.
Исках да извикам Янко, но сякаш беше изчезнал в тъмнината. Петър ми запуши устата и каза да мирувам, защото щяло да ми бъде само хубаво. Когато свърши, стана, прекрачи ме и си тръгна. Веднага след това се появи друг, все едно само това беше чакал. И всичко се повтори. Плачех и се молех да ме остави на мира.
Щом махна гнусното си тяло от мен, тръгнах към загасващия огън и видях, че върху приятелката ми с всичка сила се клати най-едрият от групата. Ритнах го отзад, но той не спря, докато не задоволи долните си страсти. От Янко и Петър нямаше и следа. Бяха ни продали по най-гнусния начин, дадоха ни курбан на приятелите си.
Мила хълцаше и говореше нещо несвързано, което не разбирах. Тръгнахме по брега в посока на града. Кога и как се добрахме до квартирата, не помня. Михме се и плакахме дълго. Не допусках, че мъжете могат да бъдат толкова лицемерни. А нашите момчета повече не се появиха.



2 коментара:

  1. Ако приемем че всичко това е вярно - то вие сте си виновни сами. Ако си чувала приказката "Това което човек сам си направи - никой друг не може да му го направи"..
    Ти и тая твоя приятелка сте си имали гаджета и въпреки това сте отишли на море (БЕЗ ТЯХ) и там сте си намерили тъпкачи, които едвам познавате, но сте се целували с тях?! WTF (What the fuck).. То е било пределно ясно, че са искали само да ви ебат и като са го постигнали това нещо - са решили да ви споделят с приятелите си.
    Но толкова ви е ума явно в главите, защото ако бяхте наистина умни - нямаше да се стигне до там.

    ОтговорИзтриване