Смях от съдебните зали

· Познавам го отдавна и нищо лошо не мога да кажа за него, освен това, че е депутат.

· Дончо го познавам като много добър и авторитетен човек. Всяко едно циганче в квартала го уважава.

· Полицаят ме напсува. Аз бях във възторг от това и затова го намушках.

· Аз с пострадалия се познавам от много време, заедно работим, черпили сме се и много се имаме, даже сме се псували на майка.

· – Към колко часа ви изнасилиха?
- Мен обикновено ме изнасилват към осем вечерта.

· Вярно е, че съм ходила с много и най-различни мъже, че те ми плащаха дето ги обслужвам любовно, но никога не съм била проститутка, а си бях най-обикновена сервитьорка.

· От постъпката му аз бях инфектиран и затова го ударих.

· Бях в рейса, когато изведнъж видях на улицата един чувал с риба, който се придружаваше от Хасан.

· Той е съпруг на дъщеря ми и имат граждански брак. От брака имат две деца в нетрезво състояние и в такова състояние изпъжда дъщеря ми.

· Стана една галимация и не можеше да се види кой къде е.
…Когато се набихме, сами си предотвратихме боя.

· Моят мъж ми нанесе страшен побой, от който всички в махалата бяха трогнати.

· Между нашата маса и масата на Юлиян нямаше никакви дрязги. Другите маси си пиеха питието и гледаха.

· Георги ми каза в мое присъствие, че нямам място за един юмрук да ми удари, а тя, онази любовницата му, му каза, че ако е на негово място, не само ще те ударя, но направо така ще те ударя, че ще те пребия и на място ще те оставя, да не мръднеш повече…А аз мръднах към нея и я захлупих на земята… /Саморъчни показания/

· Господин прокурор, госпожи и господа, братя и сестри на Република България, обръщам се към вас за всестранна помощ. Три семейства сме под един покрив. Синове и снахи. Буря и гръмотевици. Камъни и дърве… Ще хвърчат трупове като на Шипка. Чакам ви като Радецки! /Откъс от молба/

· Не се признавам за виновен – не съм искал да убия едър рогат дивеч. Както си стоях, нещо в храстите шавна, помислих си, че е таралеж и стрелях. Пък то се оказало елен!

· Приятелят ми си караше в дясната половина на пътя, а прасето на ищеца изведнъж, в нарушение на Правилника, излезе напреко.

· Осъдиха ме за дребно хулиганство, че съм пикаел пред Градския съвет. От къде да знам, че е градски съвет, помислих, че е някоя друга обществена сграда.

Няма коментари:

Публикуване на коментар