В деня на сватбата приказката свърши


Пише ви една обикновена жена, доскоро щастлива и безгрижна. Влюбих се на 19 - толкова силно, че положих всички усилия да разведа моя любим Илиян и да го имам само за себе си. Смятах, че постъпвам правилно, нали се обичахме. Поне аз бях убедена в това.
Той ме обсипваше с цветя, подаръци, обяснения в любов. Сватбата ни беше красива, но скромна, а аз вече бях бременна в 5-ия месец с бъдещото ни дете.
Приказката свърши още същия ден. В хотелската стая в "Боровец", където заминахме веднага след празничния обяд, имаше две отделни легла. Съпругът ми обясни, че не му стигнали парите за младоженския апартамент, затова взел стая. И какво толкова, нали у дома ще спим на голямата спалня. Утешавах се, че е разумен и мисли за семейния бюджет.
Седмица след това имах рожден ден - 20-годишен юбилей. SMS-и, поздравления от приятели и колеги. По обед позвъни и свекървата и без да се сети да ми честити, направо ми поиска заем - онези 5000 лева, които събрахме на сватбата. Трябвали й спешно, но не знаела кога ще ги върне.
Така дойде първият скандал с мъжа ми. Не исках да давам парите, защото съвсем скоро щеше да се роди бебето и те ни бяха необходими. Съпругът ми крещеше, че това е неговата майка и той е готов да направи всичко за нея, а аз съм бездушна лигла, същата като бившата му жена. Накрая сумата все пак отиде при свекърва ми.
Не знам дали от тази разправия, но получих някакво усложнение и ме взеха в болница. За седмица Илиян дойде да ме види само 2 пъти. При това, за да ми каже, че е ударил пежото и спешно му трябват пари, за да го поправи. Обадих се на нашите и те ни дадоха необходимите 500 лева. После разбрах, че ремонтът струвал 300, а останалите са отишли неизвестно къде. Всъщност съседката се опита да ми подскаже, че докато ме е нямало, у нас се вихрели доста купони, но аз не исках да чуя. Все още бях луда по мъжа си.
Само че едно по едно започнаха да се трупат разочарованията. Разбрах, че Илиян е доста пристрастен към хазарта, а и към алкохола не беше безразличен.
Когато получих контракции, отново бях сама у дома. Повиках татко и той ме закара в родилното. А на сутринта се опитах да позвъня на мъжа си, за да го зарадвам с новината, че имаме син, а той дълго не вдигаше. После сам се обади, за да ми каже, че са го прибрали в полицията за шофиране в нетрезво състояние.
Благодарение на връзките на татко, успяхме да уредим да го пуснат, за да дойде да види бебето. Размина му се доста леко.
Лекарите казаха, че момченцето ни има проблем. Задържаха ни в болницата и няколко пъти му преливаха кръв. Бях в шок, непрекъснато плачех. И точно тогава ми се обади Илиян, за да ми каже, че той ми е верен, а жената, с която мама го е заварила у дома, му е просто колежка. Тя, милата, го беше заплашила, че ще ми разкаже всичко, а в действителност ми беше спестила тази историяНе можех да повярвам в подлостта и предателството на своя любим. Имах чувството, че животът ми се завърта на 180 градуса.
Дойде на изписването с голям букет, но дълбоко в сърцето ми нещо се беше счупило. Пък и адът скоро продължи. Седях сама с детето и се чудех как да се справя, а той по цел ден не се прибираше. Твърдеше, че печели пари, но кой знае защо те не стигаха до дома. Продължих да мълча още известно време. Докато един ден открих, че всичките ми златни бижута са изчезнали. Остана ми само халката, която не свалях от пръста си. Веднага я махнах, оставих я на масата с кратка бележка, събрах набързо багажа - моя и на бебето, и повиках такси, за да ме откара при нашите.
Сега съм подала документи за развод, а Илиян дори не искам да видя. Сигурна съм, че с помощта на родителите си ще отгледам моето момченце. Боли ме само за съсипаните илюзии и мечти, които имах за щастлив семеен живот.

Елеонора, Варна



Няма коментари:

Публикуване на коментар