‎100 евро платих за българка


Реших да ви разкажа случката, която преживях неотдавна при поредното ми пътуване в чужбина.
С моя добър приятел Иво си имаме гаджета в България, но искахме да разберем как живеят хората в Гърция. Затова влязохме в една таверна. Предложиха ни скъпи, но хубави блюда, музика и веселие за богаташи. Само дето мацката, която ни сервираше, не беше в първа младост. Започнахме да я обсъждаме. Как ли е изглеждала преди години, дали гърдите й са били повдигнати, а не увиснали? Цял живот ли е поднасяла узо с маслинки? Тя ни се усмихваше ту приятелски, ту обидено. Когато ни заговори на родния език, потънахме вдън земя. И избягахме като насрани.
Влязохме в близкото заведение. Там искаха 100 евро за компаньонка. Без да казвам на Иво, реших да пробвам таланта на гъркините. Не беше идеална красавица, но ставаше.
Докато я събличах, забелязах, че носи боди като на приятелката ми. Опитвах се да я попитам на неошлайван гръцки откъде пазарува и се облича, а тя ми заговори на български. Каза, че ме познава отнякъде и ме попита къде съм учил и на колко съм години. Желанието и страстта ми се спихнаха, също като размера на мъжкото ми его.
Бях платил 100 евро, но си тръгнах. Слязох и оставих на бара бележка "В България за 200 лева хората работят по 8 часа, а платени сексуслуги се предлагат и за по-малко от 5 евро".
Никога повече не погледнах гъркиня, дори и не си помислях да изневеря на приятелката си. Само дето всеки път, като пътувам за Гърция и минавам границата, ми прилошава и повръщам без причина. Така и не признах пред Иво, че платих 200 лева за българка в чужбина, без да я докосна, която на всичкото отгоре се оказа моя съученичка.



Няма коментари:

Публикуване на коментар